آبنمای شیشه‌ای در تراس، آسانسور Gold مبله، آبشار معلق، زمین تنیس، باغ چینی، پارک کودک، سالن‌های ورزشی متنوع و اجتماعات، سینمای 3D، استخر روباز، سالن بیلیارد و اسکواش و بسیاری از امکانات رفاهی و تفریحی دیگر که برای واحدهای لوکس و سوپرلوکس مسکونی طراحی می‌شود و گاهی این امکانات باعث شباهت برج مسکونی به یک هتل 7 ستاره می‌شود، نه تنها بر تصمیم خریداران لوکس‌نشین برای انتخاب واحد مورد نظرشان تاثیر می‌گذارد، بلکه این نوع امکانات نزدیک به 20 درصد قیمت واحد فروشی را به خود اختصاص می‌دهند.

 

برخی از بنگاهداران مسکن درباره تاثیر امکانات رفاهی و تفریحی واحدهای لوکس بر نحوه انتخاب مشتریان به «دنیای اقتصاد» اظهار کردند: اگر یک واحد لوکس یا سوپر لوکس از جدیدترین امکانات رفاهی و تفریحی برخوردار باشد و به نوعی آخرین مدل طراحی ساختمان باشد؛ اما اگر متراژ واحد مورد نظر باب میل خریدار نباشد یا چنین سازه‌ای از مصالح درجه چند ساخته شده باشد مورد انتخاب متقاضی قرار نمی‌گیرد.یکی از فعالان بازار مسکن در منطقه فرمانیه در رابطه با این مساله گفت: اکثر خریدارانی که در بازار مسکن قصد خرید واحدهای سوپرلوکس را دارند به نقشه، متریال و لوکشین واحد مورد نظرشان بیشترین اهمیت را قائل می‌شوند و اگر این 3 گزینه نظر آنها را جلب کرد به امکاناتی که مشاعات در اختیار ساکنان قرار می‌دهد توجه می‌کنند. وی در ادامه تاکید کرد: لابی، مشاعات، امکانات رفاهی و تفریحی به میزان چشمگیری بر قیمت فروش این دسته از واحدها تاثیر می‌گذارد و حدود 15 تا 20 درصد بر روی قیمت کل افزوده می‌شود.چاوشی تصریح کرد: برای مثال اگر قیمت هر متر مربع واحدی 10 میلیون تومان باشد با در نظر گرفتن این امکانات، قیمت این واحد به متری 11 میلیون و 500 هزار تومان افزایش پیدا می‌کند.این مشاور املاک همچنین خاطر‌نشان کرد: از سوی دیگر استفاده از امکانات تفریحی و رفاهی حتی برای ساکنان مجانی هم نخواهد بود زیرا استفاده از این امکانات به مبلغ شارژ ماهانه افزوده می‌شود.





ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

علی لاریجانی در نطق پیش از دستور خود با گرامیداشت سالروز میلاد امام رضا علیه السلام، گفت: حب به ولایت و اهل بیت در بین علویان شرایط را به صورتی در آورده بود که مامون را به مکری واداشت تا با ولایتعهدی امام رضا(ع) چند هدف را محقق سازد؛ اول اینکه با ولایتعهدی ایشان در شرایطی که خلفای عباسی علویان را سرکوب می کردند جامعه را به اشتباه در مورد شخصیت مامون بیندازد به طوریکه حتی برخی از شخصیت های اسلامی بعدها در مقام قضاوت تفکر مامون به اشتباه افتادند با این ابهام سازی در افکار عمومی مامون در فضا تردید ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه هدف دوم مامون این بود که فعالیت های آن حضرت را کنترل و محدود کند.

در ادامه مهم ترین بخش های سخنان رییس مجلس در ادامه می آید:
-  نکته سوم آن بود که مامون قصد داشت با این کار مقام و منزلت امام رضا(ع) را کاهش دهد و ایشان را از چشم طرفدارانش بیندازد و دیگر کسی او را به عنوان یک چهره منزه و مقدس نپذیرد.
-   عکس العمل امام به نحوی بود که مکر مامون را روشن کرد،امام در برابر مقابل نامه ای که به حضرت نوشت درخواست مامون را رد کرد و مامون در این درخواست مصر شد و به تهدید روی آورد و امام با رفتار خود این اکراه را نشان داد.
-   امام در موقع وداع از رسول الله در مدینه چندین بار از حرم بیرون آمد و دوباره به سوی مدفن پیامبر بازگشت و با صدای بلند گریه می کرد، وقتی علت را جویا شدند، فرمود من از جوار جدم بیرون رفته و در غربت از دنیا خواهم رفت خانواده خود را جمع کرد و دستور داد برای او گریه کنند و فرمود من دیگر بار به سوی شما باز نخواهم گشت.
-   آن حضرت در نخسیتن جلسه‌ای که به منظور معرفی او برپا شده بود فرمود به خاطر رسول خدا (ص) ما حقی بر گردن شما و شما حقی بر گردن ما دارید پس اگر شما حق ما را ادا کنید ما نیز حق شما را می دهیم و نشان دادند این حق ولایت بر مردم حقی است که خداوند به آنها داده است.
-   جالب تر استدلالی است که امام در برابر مامون پیش از قبول ولایتعهدی دارند که فرمودند؛ اگر این خلافت مال تو و خدا آن را به تو داده پس جایز نیست لباسی که خدا به تو پوشانده از خود خلع کنی و اگر مال تو نیست جایز نیست آنچه مال تو نیست به دیگران ببخشی.
-   امام در استدلال پذیرش امر ولایتعهدی فرمودند؛ خدا می داند من از قبل این امر کراهت داشتم ولی وقتی در برابر وضعی قرار گرفتم که بین قبول ولایتعهدی یا قتل به ناچار ولایتعهدی را بر کشته شدن ترجیح دادم.
-   امام شرط کردند در صورت پذیرش ولایتعهدی مداخله ای در امور خلافت نداشته باشند و فرمودند که این امر را می پذیرم به شرطی که کسی را به کاری نگمارم و کسی را از مقامش عزل نکنم و رسم و روشی را نقض نکنم و فقط از دور مورد مشورت قرار گرفتم. همه اینها قرائن روشن نشان می دهد امام نمی خواست مسئولیت وضع موجود و کارهای مامون را بپذیرد.
-   مامون با برپایی جلسات علمی و مناظرات تلاش داشت تا در مقابل علما جایگاه امام رضا را تخفیف دهد در این جلسات که عمدتا مسائل فقهی و عقیدتی بود، مامون اندیشمندان سطح بالای هر فرقه را در مقابل امام قرار می داد تا حجت آن حضرت را در برابر آنان از اعتبار بیندازد. و زمانیکه مامون متوجه شد تشکیل این جلسات تنها علو درجات آن حضرت را نشان می دهد و برای او خطرناک است اقدام به محدود کردن امام نمود.
-  امام با روش خود جدا بودن راه خود را نشان داد و مکر مامون را برملا ساخت و در همین دوران کوتاه ولایتعهدی ایشان بهره جست و فرهنگ حدیثی شیعه را گسترش داد و افراد مختلف در بلاد مختلف روایت حدیث می کردند. و امام در جلسات مختلف روشنگری مکتب شیعه را معرفی می نمود. ایشان در مقابل جعل احادیث اصل کلی تمسک به قرآن را مبنا قرار دادند و فرمودند وقتی روایات مخالف با قرآن باشد من آنان را تکذیب می کنم .
-   اینها نشان می دهد امام در همان فضای مکر و حیله گری مکتب فکری خود را نشر می داد و مدرسه رضوی حامل افکار بلند کلامی اخلاقی و فقهی بود و همین نیز باعث شد تا مامون تاب نیاورد و آن حضرت را به شهادت رساند.





ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

هفته دهم لیگ برتر فوتبال روز پنج‌شنبه با برگزاری 4 بازی به پایان می‌رسد. این در حالی است که در برنامه بازی‌های این هفته دو بازی جابه جا شده است و دیدار تیم ذوب آهن و سایپا امروز ( چهارشنبه) برگزار می‌شود و مسابقه دو تیم گهر زاگرس و نفت تهران پنج‌شنبه برگزار خواهد شد. این تغییر برنامه به دلیل تغییر زمان بازی صبای قم و نفت تهران در هفته نهم صورت گرفته است.

نگاهی به بازی‌های روز پنج‌شنبه می‌اندازیم......

 

به ادامه مطلب بروید....



ادامه مطلب...


ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

جنبش فراگیر بیداری اسلامی به کشور مصر سرایت کرد و رژیم خود‌کامه و وابسته مبارک از اریکه قدرت به زیر کشیده شد، تلاش‌های ملت قاهره برای استقرار یک حکومت مردمی و ملی به ثمر نشست و محمد مرسی در انتخاباتی مرد‌م سالار به ریاست جمهوری این کشور رسید.

مرسی باید در مسیر طولانی اصلاحات ساختاری و قطع کامل وابستگی از آمریکا و غرب و بازسامان‌دهی روابط خود با کشور‌های منطقه و جهان اسلام تلاش کند، برهمین اساس روابط با جمهوری اسلامی ایران از مهم‌ترین دغدغه‌های مقامات قاهره است چرا که دو کشور ایران و مصر به عنوان دو قطب سیاسی و فرهنگی موثر و پیشتاز در جهان اسلام و منطقه خاورمیانه، قدرت تغییر و تحول در معادلات نفع جهان اسلام را دارند که سفر محمد مرسی به ایران اقدامی جسورانه برای شکستن این دیوار بلند سی‌ساله بود و برقراری مجدد روابط دو‌جانبه میان دو کشور را تسهیل کرد.

 

موفقیت مرسی در استحکام استقلال مصر، شرط گسترش روابط با ایران

مهدی دواتگری، با یادآوری اظهارات محمد مرسی...

 

متن کامل خبر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...


ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

علیرضا نیکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با تاکید بر اینکه وزارت نفت آمار ارائه شده توسط آقای باهنر درباره میزان صادرات نفت را به هیچ وجه تایید نمی‌کند، گفت: آقای باهنر خود باید بگویند از چه منبعی این آمار را دریافت و اعلام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه وزارت نفت ابدا مسئولیت ارائه چنین آمارهایی را نمی‌پذیرد، تصریح کرد: وضعیت تولید و صادرات نفت مطلوب و رو به رشد است.

سخنگوی وزارت نفت در پاسخ به پرسشی درباره نحوه و میزان فروش نفت ایران در بازارهای جهانی گفت: ما آنچه که تضمین کننده نیاز اقتصاد کشور است را تا کنون انجام داده‌ایم و در حال گسترش روش‌ها و میزان فروش نفت هستیم.

به گزارش فارس به تازگی محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس میزان صادرات نفت ایران را به طور متوسط 800 هزار بشکه در روز اعلام کرده اما نگفته بود منبع آماری که ارائه می‌کند چیست.

بر اساس این گزارش، با وجود گمانه‌زنی‌های رسانه‌های خارجی و منابع غیر رسمی درباره کاهش صادرات نفت ایران پس از اعمال تحریم‌ها، پیش از این هیچ مقام رسمی چنین اخباری را تایید نکرده بود و به خصوص درباره میزان تولید و صادرات نفت کشور با این دقت ارقامی را اعلام نکرده بود. ارائه آمار توسط باهنر به شدت مورد استقبال رسانه‌های خارجی فارسی زبان و غیر فارسی زبان قرار گرفته است. اظهارات باهنر به دلیل اینکه اولین اظهار نظر مقامات رسمی محسوب می‌شود احتمالا اثرات مثبتی رو اقتصاد ملی نخواهد گذاشت.

در عین حال رستم قاسمی وزیر نفت طی روزهای گذشته از افزایش سطح صادرات نفت ایران به روزهای قبل از تحریم خبر داده بود، خبری که رسانه‌های خارجی نیز پیش از رستم قاسمی، آن را تائید کرده بودند.




تاریخ: چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب: کدام آمار صادرات نفت درست است؟,
ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

دكتر محمود احمدي‌‌نژاد در حاشيه سفر به نيويورك به منظور شركت در شصت و هفتمين مجمع عمومي سازمان ملل متحد در گفت‌وگو با تلويزيون NHK (ان . اچ . کي) ژاپن در پاسخ به اين سوال كه در اين دوره از حضور در مجمع عمومي سازمان ملل متحد به عنوان رييس جنبش عدم تعهد چه مواضعي را دنبال خواهيد كرد، گفت: در نشست تهران مسائل و راه‌كارهاي رفع مشكلات جهاني به طور دقيق مورد بررسي قرار گرفت و مأموريت‌هايي برعهده رييس جنبش قرار داده شد تا با كمك ساير اعضاء اهداف اين نشست در راستاي ارتقاء صلح پايدار در جهان را پيگيري كند.

احمدي‌نژاد با بيان اين‌كه...

متن کامل خبر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...


ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

اخبار ویژه روزنامه های امروز چهارشنبه را در اینجا می توانید بخوانید:

روزنامه کیهان:

دستپاچگي اسرائيل در انجام رزمايش ناشي از كدام تغيير بود؟

يك نشريه فلسطيني از اقدام شتابزده رژيم صهيونيستي در برگزاري يك رزمايش غيرمنتظره در شمال فلسطين اشغالي رازگشايي كرد.

نشريه المنار نوشت: اگرچه مقامات ارتش اسرائيل برگزاري مانور غيرمنتظره خود را عادي و روتيني اعلام كرده بودند اما فراخواندن توام با عجله نيروها به منطقه شمال فلسطين و انجام مانور حكايت از موضوعي ديگر داشت. مانوري كه چند روز پيش با مشاركت يگان هاي منطقه شمالي، مركزي، نيروي هوايي و نيروهاي ذخيره ارتش اسرائيل صورت گرفت براساس برنامه قرار بود در ماه دسامبر و يا ژانويه آينده برگزار شود.

اين نشريه مي افزايد: بنابر اعلام منابع امنيتي اروپايي، اسرائيل به تازگي نسخه اي از برآوردهاي نظامي را از يك كشور دوست و هم پيمانش در منطقه پيرامون رويدادهاي آينده در صحنه سوريه به دست آورده كه براساس آن تحولات در درون سوريه به سمتي در حال پيشرفت است كه بدون شك تاثير منفي بر مرزهاي سوريه و فلسطين اشغالي خواهد گذاشت. براساس اين برآورد موفقيت هاي ارتش سوريه در صحنه ميداني و بر ضد شبكه هاي تروريستي و مسلح باعث تقويت نظام سوريه شده و چه بسا سوري ها پس از سيطره بر چالش داخلي دست به اقدام پيشگيرانه در منطقه بلندي هاي جولان بزند.

همين منابع امنيتي اروپايي مي گويند اسرائيل بيم آن دارد كه وادار به مواجهه نظامي اي شود كه هيچ تمايلي به آن ندارد. خصوصا اينكه هر تحولي كه از سوي مرزهاي سوريه صورت گيرد ممكن است مرزهاي لبنان را نيز از خود متاثر كند. از اين رو اسرائيل اخيرا اقدام به تطبيق طرح دفاعي جديدي براي تامين مرزهاي فلسطين با سوريه از خوف يك حمله ناگهاني كرده است.

خاتمي ممكن است واكسن مقابله باميكروب هاي سبز باشد!

يك پايگاه اينترنتي وابسته به اپوزيسيون ضمن بررسي شرايط اپوزيسيون پيش بيني كرد آمدن خاتمي در صحنه انتخابات به جاي آن كه سودي براي مخالفان داشته باشد اسباب اختلاف و شكاف بيشتر در جنبش سبز شود.

سايت روزآن لاين با اشاره به تمايل خاتمي براي بازگشت به عرصه سياست مي نويسد: هر چند كه با توجه شرايط موجود از جمله حوادث اخير كه منجر به بازداشت فائزه هاشمي شده و كنش حاكميت با اصلاح طلبان را دستخوش مسائل تازه اي كرده، فرضيه حضور اصلاح طلبان در انتخابات رياست جمهوري با محوريت خاتمي فرضيه اي ضعيف به نظر مي رسد اما در عين حال اين نوشتار مي كوشد تا تحليلي واقع بينانه از جنبه هاي مثبت و منفي حضور اصلاح طلبان در انتخابات با محوريت محمد خاتمي ارائه دهد.

نويسنده با بيان اينكه «اصولگرايان از حضور اصلاح طلبان داراي مرزبندي مشخص با جنبش سبز استقبال مي كنند و آن را همچون ويروس ضعيف و واكسن در مقابل ميكروب هاي سياسي (اصلاح طلبان سبز) مي دانند»، مي افزايد: شايد حضور خاتمي براي حاكميت چالش برانگيز باشد اما مي تواند تبعاتي هم براي اصلاح طلبان و جنبش سبز داشته باشد. از ظواهر امر چنين برمي آيد كه خاتمي بيش از دو گزينه براي تعامل با حاكميت پيش روي خويش ندارد. در تعامل نخست، خاتمي همچون گذشته با در نظر گرفتن ملاحظات جمهوري اسلامي مي كوشد تا با حفظ حريم ها، سياست هاي اصلاحي خويش را پيش ببرد. اما در تعاملي ديگر خاتمي با ذكر شروطي وارد عرصه انتخابات مي شود كه اين شروط نيز خود سه فرض ديگر را به دنبال دارد.

روزآن لاين نوشت: فرض نخست آن است كه شرايط خاتمي پذيرفته مي شود و وي با اين شروط وارد كارزار انتخاباتي مي گردد. فرض دوم رد شرايط خاتمي به نحوي است كه خاتمي از اعلام كانديداتوري انصراف دهد و فرض آخر رد شرايط خاتمي به گونه اي است كه خاتمي تا پايان كار يعني ثبت نام مقاومت كند و نهايتاً با رد صلاحيت شوراي نگهبان رو به رو شود.

اين پايگاه وابسته به اپوزيسيون مقيم پاريس در پايان نوشت: اين فرضيات، فرضياتي ممكن هستند اما بايد ديد با در نظر گرفتن شرايط موجود كدام فرض محتمل تر است. شرايط سياسي حاكم بر جامعه به روشني گوياي آن است كه زمينه اي براي تعامل نخست وجود ندارد. فرضيه نخست، گرچه از فرضيات بعيد است اما در صورت تحقق مي تواند بزرگترين دستاورد را براي اصلاحات و جنبش سبز در پي داشته باشد؛ گرچه روابط خاتمي و نظام جمهوري اسلامي اكنون در سطحي نيست كه قابل ترميم باشد. ضمن اينكه چنين تصوري از مجموعه حاكميت نسبت به آنكه خاتمي بتواند منجي جمهوري اسلامي شود وجود ندارد و البته پيشتر نيز چنين تصوري وجود نداشته است. از سوي ديگر، از ميان سه فرضيه موجود در تعامل دوم، تنها فرضيه دوم به واقعيت نزديك تر است. در واقع از اظهارات برخي چهره هاي حاكميتي اصلاح طلب نظير محمدرضا تابش، نماينده زادگاه خاتمي در مجلس مي توان چنين برداشت كرد كه آنان چشم انتظار چراغ سبز حاكميت براي حضور در انتخابات هستند اما خاتمي نيز بارها اذعان داشته است كه حتي در صورت وجود چنين چراغ سبزي، بدون برآورده شدن شرايط حداقلي حاضر به كانديداتوري در انتخابات نيست.

فرضيه نخست كه تقريباً فرضيه اي بعيد است و فرضيه سوم نيز با ويژگي هاي شخصيتي خاتمي قرابتي ندارد. هر چند در صورت تحقق قدرت مضاعفي به جنبش سبز خواهد بخشيد. با در نظر گرفتن شرايط موجود مي توان قضاوت كرد كه آيا طرح موضوع كانديداتوري خاتمي به دگرگوني شرايط سياسي منتهي خواهد شد يا صرفاً به ايجاد شكاف ميان جنبش سبز خواهد انجاميد.

گاردين: تبرئه تروريست ها رسوايي بزرگ براي واشنگتن است

محافل رسانه اي غرب معتقدند حذف نام سازمان منافقين از فهرست گروه هاي تروريستي آمريكا، در ازاي پرداخت رشوه به برخي اعضاي كنگره صورت گرفته و...

 

متن کامل خبر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...


ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

تمام پذیرفته ‌‌شدگان‌ رشته‌های‌ مختلف‌ تحصیلی‌ متمرکز در یکی از روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه 9، 10 و 11 مهرماه با مدارک لازم برای‌ ثبت‌‌نام‌ به‌ محل‌ قبولی‌ خود مراجعه کنند و عدم مراجعه در زمان مقرر به منزله انصراف از تحصیل تلقی خواهد شد. 

اصل‌ ‌مدرک ‌‌دیپلم ‌متوسطه ‌‌نظام ‌‌جدید یا گواهی‌ ‌موقت‌ ‌پایان ‌‌تحصیلات‌ متوسطه‌ نظام‌ جدید در یکی‌ از شاخه‌های‌ کاردانش‌ یا فنی‌ و حرفه‌ای ‌صادره‌ از محل ‌تحصیل‌ مبنی‌ بر گذراندن تمام واحدهای درسی‌ در دوره ‌سه ‌ساله‌، کارورزی و کارآموزی حداکثر تا پایان‌ شهریورماه‌ سال جاری و اصل‌ مدرک‌ دیپلم‌ متوسطه‌ نظام ‌قدیم‌ آموزش‌ متوسطه‌ یا گواهی‌ موقت‌ پایان‌ تحصیلات‌ نظام‌ قدیم مبنی‌ بر گذراندن تمام‌ دروس‌ چهار ساله از مهمترین مدارک مورد نیاز برای نام نویسی از پذیرفته شدگان اعلام شده است.
 
بر اساس اعلام دفتر گسترش وزارت علوم تحقیقات و فناوری، میزان شهریه ثابت و متغیر برای دانشجویان ورودی سال تحصیلی 92-91  دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی به این شرح اعلام شد:
 
جدول شهریه ثابت در نیمسال نخست دانشگاههای غیرانتفاعی
 
مقطع تحصیلی علوم انسانی

علوم پایه

فنی و مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هنر
کاردانی 1.328.250 1.391.500 1.77.000 1.518.000 1.707.750

جدول شهریه متغیر دانشگاههای غیرانتفاعی

فنی مهندسی و هنر عمومی: 88.550  پایه نظری: 123.050 اصلی و تخصصی(نظری):158.700 نظری-عملی کارورزی پروژه
سایر رشته ها // // 140.300 178.250 266.800 316.250

   جدول شهریه ثابت و متغیر نوبت شبانه آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای 

شهریه ثابت دروس عمومی پایه نظری اصلی و تخصصی(نظری) کارآموزی یا کارورزی پایان نامه یا پروژه
632.500 63.250 103.500 126.500 201.250 402.500





ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

مهدي ابويي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به اين‌كه هم‌اكنون ديگر معاملات با پول فيزيكي انجام نمي‌شود، گفت: در حال حاضر قاچاق فيزيكي ارز در كشور وجود ندارد. در حال حاضر فردي كه در خارج از كشور ارز دارد، همان جا آن را به خريدار تحويل مي‌دهد و در داخل كشور معادل ريالي آن را دريافت مي‌كند، بنابراين نيازي به نقل و انتقال فيزيكي پول نيست.

وي افزود: در حال حاضر قاچاق فيزيكي ارز وجود ندارد، اما دلار‌هاي تقلبي به كشور وارد شده‌اند. اين بخش از ارز كه تقلبي و بدون پشتوانه است، به صورت فيزيكي به كشور وارد مي‌شود.

ابويي با بيان اين‌كه عدد مشخصي درباره‌ي دلار‌هاي تقلبي وارد‌شده به كشور نمي‌توان اعلام كرد، گفت: اين يك كار غيزقانوني است و به همين دليل ارزيابي دقيقي از آن وجود ندارد، اما به هرحال بايد آن را مورد توجه قرار داد.

معاون پيشگيري ستاد مبارزه با قاچاق ارز افزود: فقط در يك مورد عمليات و آن هم در تهران يك ميليون دلار ارز تقلبي كشف شده است. البته اين دلار‌ها از مراكز غيرمجاز كشف شده‌اند و به صرافي‌ها و يا مراكز مجاز ارتباطي نداشتند.

ابويي با بيان اين‌كه اين مقدار ارز پيش از آنكه در بازار توزيع شود در بازار كشف شد، ادامه داد: البته اين يك مورد و موارد مشابه آن كشف شده است، اما ممكن است در مواردي دلار‌هاي تقلبي كشف نشده باشند و امكان آن وجود دارد كه در بازار نيز توزيع شده باشند.




ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

مهناز هدايتي از حاميان ربع پهلوي و رابط گروهک نفاق که خيال شاعري در سر دارد طي کنفرانسي تحت عنوان "حق خواندن به زبان مادري توسط گروهکهاي تجزيه طلب" در ژنو با سخناني برخلاف موضوع دستور جلسه با توهين به همه اقوام ايراني حاضران را شوکه کرده و با نمايش خودباختگي و عقده حقارتش گفت: "من حتي با با زبان فارسي در ايران مشکل دارم... به چه دردم ميخورد اين زبان فارسي؟... فارسي که زبان من است چه دردي از من دوا ميکند !"

 


لازم به ذکر است اين شاعر ضد انقلاب فراري که ادعاي پيشگويي و سرودن شعر دارد، با ارسال شعري مبتذل که در آن انگليس را بهشت و رابطه نامشروع بي حصر را تمجيد کرده مفتخر به دريافت لوح تقدير از ملکه انگليس شد.
گفتني است، مهناز هدايتي معشوقه حسن داعي حامي و رابط گروهك تروريستي منافقين است.




ارسال توسط Saied Moosavi Nasab
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 314
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



Alternative content