به گزارش باشگاه خبرنگاران ، صحبت هاي مطرح شده در حالي است كه پرويز مظلومي سرمربي تيم استقلال همچنان به حضور امير قلعه نوعي در اين تيم مي انديشد و معتقد است كه سرمربي تراكتور سازي قصد دارد به تيم استقلال باز گردد و تمام تلاش خود را در اين مورد انجام مي دهد.

اين در حالي است كه امير قلعه نوعي دو فصل قبل با اصرار برخي مسئولان و فتح الله زاده مدير عامل آبي ها حضور در سپاهان را ترجيح داد و راهي استقلال نشد تا مظلومي به عنوان دومين گزينه مديريت استقلال براي هدايت آبي ها برگزيده شود.

از طرفي سرمربي فعلي استقلال در ميان دوستانش مدعي شده است كه حضور امير قلعه نوعي در تيم تراكتور سازي براي فصل آينده صحت ندارد و اين مربي در تبريز نمي ماند.

استقلالي ها اخبار تمديد قرارداد قلعه نوعي راشايعه مي دانند و اعلام كردند كه وي بدليل آرامش در تيمش و عدم مطرح شدن بحث حضورش در تيم استقلال تمايل خود را به ماندن در تراكتور اعلام كرده است اما در حقيقت وي قصد ندارد در تبريز بماند و قطعا در پايان فصل از اين تيم جدا مي شود




تاریخ: سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:مظلومي هنوز در برزخ آمدن قلعه نوعي ,
ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

 به گزارش فارس، پایگاه اردنی"أخبار بلدنا" به نقل از منابع بلندپایه قطری نوشت که "خالد مشعل" که از چند ماه پیش در دوحه پایتخت قطر مقیم است، در روزهای اخیر ماه گذشته هدف ترور نافرجام قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، مشعل طی ماه گذشته با ناراحتی‌های جسمی مواجه شده و وزن وی کاهش یافته است و بنا به تشخیص پزشکان ارشد درباری مرکز طبی حمد در دوحه ، آزمایشات پزشکی نشان می‌دهد که وی در معرض مسمومیت ناقص قرار گرفته است.

به گفته منابع قطری، مسئولان قطر انتشار هر گونه اطلاعات و اخباری در خصوص بیماری مشعل را ممنوع و وی را به محل اقامت خود منتقل کردند و تحت مراقبت شدید پزشکی قرار گرفت و تحقیقات امنیتی برای کشف و شناسایی جزئیات طرح ترور مشعل آغاز شده است.

این در حالی است که "عزت الرشق" عضو دفتر سیاسی حماس تلاش برای ترور مشعل را رد و تاکید کرد: خبر برخی رسانه‌ها در مورد ترور نافرجام مشعل با استفاده از سم در دوحه صحت ندارد.

وی افزود: این خبر کاملا نادرست است و اصلا چنین چیزی نبوده است.

 

مشعل پیش از این نیز در سال 1997 در اردن هدف سوء قصد قرار گرفت و یکی از پرونده‌هایی که مقام‌های رژیم صهیونیستی مجبور به اعتراف به دست داشتن موساد در آن شدند نقشه ترور مشعل بود.

 

مشعل زمانی که در اردن اقامت داشت 2 مامور موساد با دستور "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر وقت رژیم صهیونیستی با گذرنامه کانادایی وارد این کشور شده و هنگام خروج مشعل از محل اقامت خود ماده‌ای بسیار سمی را به داخل گوش او اسپری کردند. این دو مامور اما در تعقیب و گریز محافظان مشعل و نیروهای پلیس اردن بازداشت شدند.

 

"ملک حسین" پادشاه وقت اردن نتانیاهو را تهدید کرد که درصورت مرگ مشعل در بیمارستان روابط کشورش با این رژیم را قطع می‌کند و 2 مامور موساد اعدام خواهند شد. نتانیاهو به همین خاطر مجبور شد با اعتراف به اجرای این نقشه ترور، پادزهر این سم کشنده را به اردن تحویل دهد و خالد مشعل از این نقشه ترور نجات پیدا کرد.




تاریخ: سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:ترور نافرجام ,
ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

  منایع ثانویه شامل آمار موسسات بین المللی انرژی و موسسات مطالعاتی معتبر جهانی است و منابع رسمی گزارش های کشورهای عضو از اوضاع و احوالات نفتی خود است.
این گزارش که توسط اوپک در دو بخش تولید براساس منابع ثانویه و تولید براساس منابع رسمی تهیه شده تاکید می کند که گزارش منابع ثانویه از تولید نفت خام ایران حدود 3 میلیون و 348هزار بشکه در روز است. در حالی که منابع رسمی آن را 407 هزار بشکه بیشتر از رقم آماری موسسات انرژی و موسسات مطالعاتی اعلام می کنند.
این درحالی است که اخیرا مدیرعامل شرکت ملی نفت،ظرفیت تولید نفت خام ایران را 4 میلیون و 200 هزار بشکه در روز اعلام می کند.
درعین حال قلعه بانی تاکید دارد که در سال گذشته 2 میلیون و 300 هزار بشکه نفت صادرشده در حالیکه در صورت احتساب یک میلیون و 800 هزار بشکه مصرف داخلی تولید نفت خام کشور باید روزانه 4 میلیون و100 هزار بشکه نفت تولید شده باشد که با آمارهای رسمی سال گذشته توسط قلعه بانی متناقض است. چراکه مدیرعامل شرکت ملی نفت در سال گذشته تاکید داشت که تولید نفت خام ایران در مرز 3 میلیون و 900 هزار بشکه قرار گرفته است.

 

 

 

از سویی دیگر،آمار ثانویه تولید نفت خام عربستان را 9 میلیون و 834 هزار بشکه در روز اعلام می کند در حالیکه منابع رسمی بر تولید روزانه 9 میلیون و 923 هزار بشکه اصرار دارند.
درعین حال مقایسه آمار ثانویه و رسمی نشان می دهد که تقریبا تمام کشورهای عضو اوپک آماری که اعلام کرده اند حدود2 تا 3 هزار بشکه از آمارهای موسسه های بین المللی انرژی و موسسات مطالعاتی بیشتراست.
اگرچه در میان 12 عضو اوپک، نیجریه تنها کشوری است که تولید اعلام شده از سوی منابع رسمی این کشور بسیار کمتر از رقمی است که مورد تاکید منابع ثانویه قرار می گیرد.
درحال حاضر منابع رسمی نیجریه تولید خود را یک میلیون و 913 هزار بشکه اعلام می کنند در حالیکه منابع ثانویه بر تولید روزانه 2 میلیون و 89 هزار بشکه در روز تاکید دارند.




ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

 به گزارش ايسنا، به نقل از خبرگزاري رسمي سوريه (سانا)، مراكز اخذ راي در انتخابات پارلماني سوريه ساعت 22 شب گذشته به وقت محلي بسته شد تا در اين كشور شاهد به پايان رسيدن روند راي گيري در نخستين انتخابات پارلماني در سايه قانون اساسي جديد باشيم.

كميته‌هاي قضايي انتخابات سوريه روند شمارش آرا را در استان‌هاي مختلف اين كشور آغاز كرده‌اند.

خبرگزاري سانا گزارش داد كه انتخابات پارلماني سوريه با مشاركت مردم اين كشور براي انتخاب نمايندگان خود در پارلمان روبه‌رو بود.

نامزدهاي انتخابات پارلماني سوريه براي به دست آوردن 250 كرسي با هم به رقابت پرداختند كه از ميان اين كرسي‌ها 127 عدد به نمايندگان كارگران و كشاورزان اختصاص دارد.

خلف العزاوي،‌ رئيس كميته عالي انتخابات سوريه با تاكيد بر به پايان رسيدن روند راي گيري در تمام مراكز موجود در استان‌هاي مختلف عنوان داشت كه كميته‌هاي مربوطه با حضور نمايندگان نامزدها روند شمارش آرا را آغاز كرده‌اند.

وي در ادامه افزود: در صورت وجود اعتراض و يا شكايت كميته قضايي انتخابات فورا آن‌ها را بررسي خواهد كرد.

العزاوي همچنين عنوان داشت: نتايج نهايي انتخابات از سوي كميته عالي در زمان پايان شمارش تمام آرا در مراكز اخذ راي اعلام خواهد شد.

 

 
اين در حالي است كه برخي رسانه‌ها مدعي شده‌اند استقبال مردم سوريه از انتخابات پارلماني اين كشور كمرنگ بوده و برخي گروه‌هاي معارض اين انتخابات را تحريم كرده‌اند.



تاریخ: سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:آغاز شمارش آراي انتخابات پارلماني سوريه ,
ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

 عبدالله شفیع آبادی در گفتگو با مهر افزود: تا کنون فقط دکترای آموزشی پژوهشی در دانشگاه علامه طباطبایی پذیرش می شد ولی از امسال دانشجوی دکترای پژوهش محور هم پذیرش می کنیم.

وی ادامه داد: دانشجویان پژوهشی آموزشی بین 3تا 18 واحد آ موزشی و 18 تا 20 واحد پایان نامه می گذرانند تا مدرک خود را دریافت کنند این درحالی است که دانشجویان پژوهش محور بین 3 تا 8 واحد آموزشی و مابقی دروس را به صورت پژوهشی با یک وزارت‌خانه و یا مرکز می گذرانند.
 
معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی یادآورشد: این دانشجویان از طرف وزارتخانه یا موسسه پژوهشی همراه با یک طرح پژوهشی مورد نیاز آن وزارتخانه یا موسسه وارد دانشگاه می‌شوند و هزینه این پروژه توسط آن وزارتخانه یا موسسه پرداخت می شود و در صورتی که دانشجویان نتوانند در مصاحبه دانشگاه امتیاز لازم را کسب کنند نمی توانند به عنوان دانشجوی پژوهش محور وارد دانشگاه شوند



ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

   

سردار هادی پیری در گفتگو با  مهر با اشاره به جزئیات جذب استاد درس دفاع مقدس اظهار داشت: نخستین شرایط برای جذب استادان درس دفاع مقدس سابقه جبهه و برای افراد غیرنظامی حداقل شش ماه سابقه جبهه برای زمان فعلی است.

وی ادامه داد: افرادی که جذب می شوند حداقل باید فوق لیسانس باشند و در دوره های پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس مشارکت داشته باشند.

به گفته این مقام مسئول پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس، استادان لازم است در آزمون پژوهشگاه حداقل نمره 16 را کسب کنند. پس از شرکت در مرحله مصاحبه، نمره آزمون و مصاحبه آنان محاسبه و بعد با دریافت نمره قبولی وارد مرحله تدریس خواهند شد.

وی درباره جذب استادان در سالهای آینده تاکید کرد: برای نگاه به آینده طوری برنامه ریزی می کنیم که استادان سابقه جبهه نداشته باشند. زیرا ما فرماندهان، افرادی که در جبهه حاضر بودند و استادان بسیجی را داریم اما ممکن است در 10 سال آینده این افراد را نداشته باشیم.

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس خبر از تصویب کلیات دروس "ادبیات و فرهنگ پایداری" و "جغرافیای دفاع مقدس" در مقطع کارشناسی ارشد در وزارت علوم داد و گفت: عناوین این دروس هم اکنون در وزارت علوم در حال تصویب است. 

سردار پیری خاطرنشان کرد که هم اکنون در حال برنامه ریزی برای دوره تربیت مدرس دفاع مقدس در مقطع کارشناسی ارشد در وزارت علوم هستیم تا دانش آموختگان حوزه‌های تخصصی مثل بهداشت و درمان، فنی و سایر رشته ها می توانند به عنوان استاد تدریس کنند.

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس با بیان اینکه برای نزدیک به یک هزار و 400 استاد تشکیل پرونده داده شده اضافه کرد که نزدیک به 800 نفر تایید شدند که با دریافت مدرک هم اکنون در حال تدریس هستند.

وی همچنین گفت: بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس که در استانها دایر هستند استادان را به پژوهشگاه معرفی می کنند که پس از تشکیل پرونده برای این افراد، دوره های آموزشی برای آنان تعریف می شود و پذیرفته شدگان در این دوره ها می توانند تدریس کنند.

سردار پیری به دانشگاههایی که درس دفاع مقدس را تدریس می کنند اشاره کرد و گفت: اگر رتبه بندی کنیم، دانشگاه آزاد دانشگاهی بود که بیش از سایر دانشگاهها از درس دفاع مقدس استقبال کرد پس از این دانشگاه می توان به دانشگاههای سراسری و پیام نور نیز اشاره کرد.

به گفته سردار پیری، استادانی که مدرک دکتری دارند به عنوان هیئت علمی تعریف و جذب خواهند شد البته کسانی که درس دفاع مقدس را تدریس می کنند باید در رشته های مرتبط با این درس مدرک داشته باشند، اما افرادی که در رشته های علوم انسانی مثل جغرافیا و مدیریت هم مدرک دارند امکان تدریس را خواهند داشت

 




ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

 به گزارش ايسنا، براساس طرح جديدي كه شركت آب منطقه‌اي تهران آن را دنبال مي‌كند، آب سرچشمه‌هاي شمال كوهستان البرز و منطقه خزر به تهران منتقل خواهد شد. به اين صورت كه آب از ارتفاع‌هاي 2000 و 3000 البرز شمالي و منابع آبي سردآب‌رود و چالوس براي مصرف در استان‌هاي تهران، البرز و قزوين (مناطق جنوبي كوهستان البرز) منتقل خواهد شد.

در شرايطي كه انتظار مي‌رود با اجراي اين طرح كمبود آب در استان‌هاي تهران، البرز و بخش‌هايي از استان قزوين از طريق طرح انتقال آب بين حوزه‌اي از سرچشمه‌هاي البرز شمالي برطرف شود، مقاصد اصلي آب انتقال يافته توسط اين طرح، استان تهران، استان البرز و شهرهاي جديد پرند و هشتگرد هستند كه جمعيت زيادي به واسطه ساخت مسكن مهر در آن‌ها ساكن شده است. همچنين بخش‌هايي از استان قزوين نيز از اين آب بهره‌مند خواهند شد.

در اين زمينه معاون طرح و توسعه شركت آب منطقه‌اي تهران به انجام مراحل اوليه شناسايي و مطالعه طرح انتقال آب از مناطق شمالي البرز به مناطق جنوبي البرز يا سامانه انتقال آب از ارتفاعات 2000 و 3000 تنكابن، اشاره و اظهار كرد: يكي از نيازهاي مناطق جنوبي البرز تامين بيش از 600 ميليون مترمكعب آب براي مصارف شرب و كشاورزي است كه در سال‌هاي آينده با آن روبرو خواهد شد.

محمدرضا بختياري مطالعه و طراحي پروژه انتقال آب از ارتفاعات 2000 و 3000 را مهم و حياتي توصيف كرد و گفت:‌ اين طرح از ميزان آب مازاد در مناطق شمالي البرز و با در نظر گرفتن حقابه‌هاي زيست محيطي در حال طرح ريزي است تا علاوه بر تامين آب مورد نياز استان‌هاي تهران، البرز و قزوين به انتقال و تامين آب مورد نياز استان مازندران نيز كمك كند.

وي همچنين تاكيد كرد: يكي از ويژگي‌هاي اساسي اين طرح آبي، انتقال ثقلي و بدون پمپاژ آب از مناطق شمالي و به جنوبي البرز است كه در مقايسه با ديگر طرح‌هاي آبي در حال اجرا در سطح كشور از هزينه‌هاي تامين آب كمتري برخوردار خواهد بود.

معاون طرح و توسعه شركت آب منطقه‌اي تهران درباره طرح انتقال آب از شمال به جنوب البرز تصريح كرد: افزايش جمعيت در مناطق جنوب البرز و آب مازاد موجود در شمال آن يكي از دلايل شكل‌گيري طرح است كه اميد مي‌رود با نكات مثبت موجود در آن بتواند به تامين نياز آبي كمك شاياني كند.

 

ماجراي كامل انتقال آب شمال به تهران

 

نخستين بار در آبان ماه گذشته بود كه مديرعامل شركت آب منطقه‌اي تهران از انجام مطالعات براي طرحي خبر داد كه با هدف تامين نياز روزافزون تامين آب پايتخت و حومه، انتقال آب بين حوزه‌اي از شمال البرز به جنوب البرز را در دستور كار داشت.

خسرو ارتقايي در آن زمان در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا گفت: در حال انجام مطالعات طرح انتقال آب "البرز شمالي" هستيم و اميدواريم كه تا يك ماه آينده بتوانيم اين مطالعات را به نتيجه برسانيم و درصورت نهايي ظرف دو تا سه سال اين طرح را عملياتي كنيم.

مديرعامل شركت آب منطقه اي تهران در پاسخ به سوال ايسنا كه اين پروژه چه حجمي از آب را از سرچشمه‌هاي شمال كشور به مركز انتقال خواهد داد؟ گفت: مطالعات فعلي و بررسي ‌هاي اوليه نشان مي‌دهد كه بين 200 تا 300 ميليون متر مكعب در سال پتانسيل وجود دارد كه منتقل شود كه معادل هشت متر مكعب در ثانيه خواهد بود.

اين درحالي است كه طرح انتقال آب از سرچشمه‌هاي دز به شهر قم و كوير مركزي كه يكي از بزرگ‌ترين طرح‌هاي انتقال آب حوزه به حوزه تاكنون بوده است، سالانه 180 ميليون متر مكعب (معادل شش متر مكعب برثانيه) آب را انتقال مي‌دهد.

وي در آن زمان در پاسخ به اين سوال كه اجراي اين طرح براي چه زماني در نظر گرفته شده است، تصريح كرد: اين طرح اكنون در مرحله مطالعات شناختي است و اگر مطالعات اوليه در كميته تخصيص وزارت نيرو به تصويب برسد مي‌توانيم باتوجه به گستردگي طرح مي‌توانيم از روش‌هاي طرح و اجرا جلو برويم و هم‌زمان با تكميل مطالعات مي‌توانيم عمليات اجرايي حفاري، زمين‌شناسي و ... را انجام دهيم كه پروژه تا سه‌سال آينده عملياتي و اجرايي شود.

البته براساس اين مطالعه، اين طرح حق‌آبه مناطق شمالي كشور يعني استان مازندران چه در بخش تنكابن و چه در بخش چالوس و ديگر مناطقي كه از آب اين سرچشمه‌ها استفاده مي‌شود را نيز در خود ديده و با اجراي اين طرح انتقال آب به مناطق شمالي كشور نيز افزايش پيدا مي‌كند.

به گفته مسئولين وزارت نيرو، اجراي طرح به‌گونه‌اي نخواهد بود كه با انتقال آب از حوزه خزر به جنوب البرز، اين مناطق دچار كمبود شوند و براساس اين طرح مناطق 2000، 3000، تنكابن و چالوس با اجراي اين طرح از منابع آبي بيشتري برخوردار خواهند شد.

 

بحران كمبود آب تهران جدي است

 

به گزارش ايسنا، پيشتر مسئولان تامين آب تهران با مطرح كردن اين هشدار كه در سال‌هاي آينده پايتخت با مشكلات جدي براي تامين آب مواجه خواهد شد، از برنامه‌هايي براي مواجهه با اين بحران خبر داده بودند كه به نظر مي‌رسد طرح انتقال آب از شمال به تهران يكي از مهم‌ترين استراتژي‌ها باشد.

تهران در حالي که تنها دو درصد از وسعت کشور را به خود اختصاص داده، 19 درصد جمعيت كشور را در خود جاي داده و اين در حالي است که سرانه مصرف آب تهراني‌ها سالانه 375 متر مکعب است که 20 درصد سرانه مصرف آب کل کشور را شامل مي‌شود.

بر اين اساس، کسري 300 ميليون متر مکعبي آب در افق 1410 درحالي است كه با توجه به تراکم جمعيت در شهرهاي تهران و البرز، در سال هاي آتي با کمبود شديد آب مواجه خواهيم شد و در همين راستا شرکت آب منطقه اي تهران طرحي را به منظور انتقال آب از ارتفاعات 2000 و 3000 تنکابن به کرج و سپس انتقال آن توسط تونل به تهران در دست مطالعه و اجرا دارد.

براساس اين گزارش، در افق 1405 ميزان آب مورد نياز در سطح استان تهران بالغ بر پنج ميليارد متر مکعب خواهد بود که از اين ميزان حدود دو ميليارد متر مکعب براي مصرف شرب شهروندان، نيم ميليارد متر مکعب به منظور استفاده در صنعت و دو و نيم ميليارد آن نيز براي مصارف کشاورزي استفاده خواهد شد که براي حل اين مشکل بايد از طريق صرفه‌جويي در مصرف آب، استفاده از پساب و بازچرخاني آب چاره‌انديشي شود.

همچنين تهراني‌ها با بهره برداري از تونل انتقال آب كرج ـ تهران، قادر خواهند بود آب را از طالقان و کرج هم زمان به تهران انتقال دهند و اين در شرايط خاص براي شرکت آب منطقه اي تهران حائز اهميت خواهد بود.




تاریخ: سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:طرح انتقال آب شمال به تهران كليد خورد ,
ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

 به گزارش مهر، شبکه خبری فرانسه 24 دقایقی پیش اعلام کرد: مقامات افغانستان در پی کشته شدن دو غیر نظامی دیگر در این کشور، سفیر آمریکا و فرمانده نظامیان ناتو را فراخوانده اند.

خاطرنشان می شود کابل و واشنگتن اخیرا پیمانی راهبردی را به امضا رسانده اند که به گفته ناظران آسیبهای ناشی از آن برای افغانستان بیش از منافع ناچیز آن است.آمریکا پیش از این سابقه امضای چنین پیمانی را با بغداد داشت که در نهایت با خشم ملت عراق مجبور به عقب نشینی از این کشور شد.

این در حالی است که نظامیان و هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی این کشور هر روزه دست  به کشتار مردم در افغانستان می زنند.




ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

   

عبدالرضا کرباسی در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: 1200 شناورغرق شده، محیط زیست آبهای خلیج فارس را تهدید می کند که از این تعداد حدود 40 شناورهای غول پیکر  و مابقی شامل انواع نفتکشها و کشتیهای تجاری هستند.

به گفته وی، این شناورهای مستغرق هم از نظر ایمنی و هم از نظر زیست محیطی مشکلاتی در خلیج فارس ایجاد کرده اند که مهمترین این مشکلات به ساختار فلزی اغلب شناورها و انحلال پذیری فلزات در آب مرتبط می شود.

کرباسی اظهار داشت: لذا سازمان محیط زیست دستور العملی جهت استقرار صنایع قطعه قطعه سازی شناورها یا به عبارتی اسکراپ یارد ها در خلیج فارس تدوین کرده و تا پایان سال جاری این دستورالعمل اجرایی می شود.

معاون محیط طبیعی سازمان محیط زیست تصریح کرد: جهت استقرار این صنایع در حوزه خلیج فارس در حال بررسی و تعیین استاندارد ها هستیم و تا پایان سال جاری حد اقل 5 محوطه بسیار بزرگ قطعه قطعه سازی شناور ها در خلیج فارس راه اندازی می شود به طوریکه در آینده نزدیک ایران به قطب این صنعت در منطقه تبدیل می شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از این شناورها در طول سالیان متمادی خود به زیستگاه آبزیان تبدیل شده اند افزود: با این وجود مضرات باقی ماندن این شناور ها در خلیج فارس بسیار بیشتر از خطربرهم خوردن زیستگاه موقت آبزیان است بنابراین هرچه سریعتر باید نسبت به استخراج علمی این شناورها اقدام شود

 




ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

 به گزارش 

باشگاه خبرنگاران

 

؛تريلر "انتقام جريان" در نخستين روز اكران (‌جمعه) توانست ركورد فروش را بشكند."انتقام جويان" گروهي از قهرمانان كميك‌هاي شركت مارول را به تصوير مي‌كشد كه در اولين روز اكران داخلي 80 ميليون دلار به جيب زده است.

 

 

 

بنابراين گزارش؛كثرت ابر قهرمانان موجود در اين فيلم موجبات كسب درآمد سرسام‌آوري را فراهم آورده است.

 

 

 

 

                                          
هاليوود تابستان سال گذشته را با يكي از كميك‌هاي ماجراجويانه مارول به نام "نور" آغاز كرد."ثور" ماجراهاي يك ابرقهرمان تنها و منفرد بود كه در نهايت به ساخت فيلم "انتقام جويان" منجر شد.

 

 

 

 

                            
"ثور" در نخستين هفته اكران خود 65 ميليون دلار فروش داشت در صورتي كه "انتقام جويان " تنها در يك روز فروشي بيش از آن را داشته است.

 

 

 

 

                            
"شواليه تاريكي " كه در سه روز نخست اكران 158 ميليون دلار فروخت و فيلم "بازي‌هاي گرسنگي" با بيش از 152 ميليون دلار فروش در رده‌هاي دوم و سوم قرار دارند.
با جمع فروش بين‌المللي فيلم "انتقام جويان" در روز جمعه،درآمد اين فيلم به بيش از 334 ميليون دلار مي‌رسد كه با افزودن‌ فروش نخستين روز اكران داخلي،اين فيلم تاكنون 414 ميليون دلار درآمدزايي داشته است.

 

 

 

 

                                        
"جوز ويدون" كارگرداني اين تريلر را برعهده داشته و بازيگراني همچون "رابرت داوني جونز "در نقش مرد آهنين،"مارك روفالو "در نقش هالك شگفت‌انگيز ، "اسكارلت جوهانسون" در نقش بيوه سياه پوش، "كريس ايوانس "در نقش كاپيتان آمريكا، "كريس همسورت" در نقش ثور و "جرمي رنر "در نقش هاوكي ايفاي نقش كرده‌اند.

 

 

 

                                       
"ساموئل ال‌.جكسون" نيز در نقش نيك فري بازي كرده،كسي كه اعضاي تيم شش نفره قهرمانان را به منظور مقابله با هجمه به زمين كه از جانب برادر شرير (ثور ) صورت گرفته ،گردهم جمع مي‌كند




ارسال توسط Saied Moosavi Nasab
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 285
بازدید هفته : 1108
بازدید ماه : 1086
بازدید کل : 150867
تعداد مطالب : 314
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



Alternative content