محمد کشتی آرای در گفتگو با مهر در پاسخ به این پرسش که چرا قیمت سکه و طلا براساس ارز مبادلاتی تعیین نمی‌شود؟ گفت: درصورتی که این کار انجام شود، به دلیل ارزان شدن قیمت طلا در بازار داخلی نسبت به بازارهای جهانی شاهد قاچاق آن به خارج از کشور خواهیم بود. برهمین اساس، قیمت سکه و طلا برمبنای قیمت دلار بازار آزاد تعیین می‌شود.

وی قیمت فعلی طلا و سکه در بازار داخلی برمبنای دلار بازار آزاد را "واقعی" اعلام کرد و در عین حال اظهارداشت: وضعیت بازار سکه به اتحادیه طلا و جواهر زیاد مربوط نمی شود و مبنای کار ما، صنعت طلا و جواهر است.

به گفته کشتی آرای، از نظر صنعت طلا و جواهر، هم اکنون این صنعت در رکود به سر می‌برند و واحدهای تولیدی به صورت نیمه فعال هستند.




ارسال توسط Saied Moosavi Nasab


قولنامه‌‌ها فسخ مي‌شوند و خريداران مسكن ناكام مي‌مانند.» اين جمله به صورت چكيده وضعيت بازار مسكن اين روزهاي كشور را نشان مي‌دهد. تداوم گراني‌ها و نوسان كلي در اقتصاد كشور فروشندگان و صاحبان مسكن را به شك انداخته است و اين شك‌‌وترديد به كناره‌گيري از فروش مسكن انجاميده است.

موضوع آنقدر جدي‌است كه مي‌توان نشانه‌هايي از آن را در اكثر بنگاه‌هاي املاك، آن هم نه فقط در تهران بلكه در ساير مناطق كشور هم مشاهده كرد.


متن کامل خبر را در ادامه مطلب بخوانید...



ادامه مطلب...


ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

  مدیرکل درآمد حق بیمه سازمان تأمین اجتماعی گفت: تمامی بیمه شدگانی که تا قبل از 7 مرداد 1385 خدمت سربازی آن‌ها به اتمام رسیده است و قبل از آغاز خدمت سربازی و بعد از آن بیمه‌پرداز تأمین اجتماعی باشند از خرید بیمه خدمت سربازی معاف می‌شوند.

محمدحسن زدا در گفت‌و گو با درباره جزئیات نحوه خرید بیمه خدمت سربازی اظهار داشت: براساس بخشنامه شماره 95 که به تمام مراکز تأمین اجتماعی سراسر کشور ارسال شده است؛ تمامی بیمه شدگانی که تا قبل از 7 مرداد 1385 خدمت سربازی آن‌ها به اتمام رسیده است و قبل از آغاز خدمت سربازی و بعد از آن بیمه‌پرداز تأمین اجتماعی باشند از خرید بیمه خدمت سربازی معاف هستند.

وی ادامه داد: افرادی که بعد از سال 85 خدمت آن‌ها به اتمام رسیده است مشمول این قانون نمی‌شوند و باید نسبت به خرید خدمت سربازی اقدام کنند.

مدیرکل درآمد حق بیمه سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه خرید قسطی بیمه سربازی به دلیل برخی از مشکلات انجام نمی‌شود، بیان داشت: هر فردی که قبل از خدمت سربازی بیمه‌ شده تأمین اجتماعی نبوده می‌تواند پس از خدمت مدت زمان بیمه پردازی را خریداری کند.

زدا بیان داشت: بیمه شدگان می‌توانند برای پذیرش مدت خدمت نظام وظیفه هر زمانی که تمایل دارند به شعب تأمین اجتماعی مراجعه کنند اما باید توجه داشته باشند که هر چه برای این منظور دیرتر اقدام کنند به دلیل افزایش سطح دستمزدها مبنای کسر حق بیمه میزان مبلغی که باید پرداخت کنند بیشتر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مبنای محاسبه مدت خدمت نظام وظیفه، مدت زمانی است که به عنوان دوره سربازی در کارت پایان خدمت افراد ثبت شده است.




ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

کانال 2 رژیم صهیونیستی اعلام کرد، تحقیقات در خصوص هواپیمای بدون خلبان "ایوب" که هفته قبل در جنوب کرانه باختری سرنگون شد نشان می‌دهد که این هواپیما ساخت ایران بود.

این شبکه گزارش داد، این نوع هواپیماها به فناوری خاصی مجهز است که هنگام عملیات شناسایی می‌تواند تصاویر ویدیویی را به صورت زنده منتقل کند.

"سید حسن نصرالله" دبیرکل حزب الله لبنان پنج شنبه گذشته، مسئولیت نفوذ هواپیمای شناسایی به اراضی اشغالی را برعهده گرفته و تأکید کرد: این هواپیما که در مسیر مشخصی پرواز کرد، ایرانی بود و نه روس؛ و جوانان حزب الله آن را مونتاژ کردند.

سید حسن نصرالله نفوذ هواپیمای مقاومت لبنان به اراضی اشغالی را عملیاتی منحصر به فرد توصیف کرد و گفت: مقاومت لبنان هواپیمای شناسایی پیشرفته‌ای را از داخل اراضی لبنان به سوی دریا فرستاد؛ این هواپیما پس از پرواز صدها کیلومتر بر فراز دریا از جنوب فلسطین وارد اراضی اشغالی شد، و قبل از شناسایی شدن از سوی نیروی هوایی دشمن، بر فراز بسیاری از پایگاه‌های مهم این رژیم از جمله تأسیسات اتمی "دیمونا" پرواز کرد.




ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

به گزارش  باشگاه خبرنگاران به نقل از گلوبال ریسرچ، مردم آمریکای امروز ، تشنه حقیقت اند . به همین دلیل در به در دنبال رسانه های جایگزین در اینترنت و سایر منابع اند. آنها به دنبال جواب دادن به سوالات بیشمارشان هستند . آنها نمی خواهند در مورد فلان بازیگر سینما و یا خواننده مطلب بدانند.

 

 

 

 

 

برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...


ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

مهدی غضنفری - وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با این که گفته می‌شود دولت قصد دارد تعرفه واردات کالاهای لوکس (اولویتهای 9 و 10) را افزایش داده و پیشنهاد تغییر نرخ پایه ارز در گمرک نیز مطرح شده است، توضیح داد: این پیشنهادها جزو سناریوهایی هستند که دولت هم‌اکنون درحال بررسی آنهاست تا هزینه واردات این نوع کالاها را به کشور افزایش دهد.


برای خواندن متن کامل خبر به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...


ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

در این میان مادران و پدرانی که قصد دارند دختران خود را به خانه بخت بفرستند هزینه های کمر شکنی را باید پرداخت کنند.در چند ماه اخیر با نوسانات شدید قیمت لوازم خانگی و مبل و... مادر و پدرها حسرت روزهای گذشته را می خورند که فشار ناگهانی خرید جهزیه رابه سال های عمر دختر دم بختشان تقسیم می کردند. کافی است به یکی از بازارهای لوازم خانگی سری بزنیم تا ببینیم پدری که سه ماه گذشته دخترش را عروس کرده و با خانواده ای که امروز قصد فرستادن دخترش را به خانه بخت دارد چه تفاوت قیمتی را باید بپردازد.


برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب بروید.....




ادامه مطلب...


ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

محمود احمدی‌نژاد تا کنون با 6 رسانه مطرح دنیا گفت و گو کرده است. سی ان ان ، پی بی اس، سی بی اس ، واشنگتن پست،المیادین و ان اچ کی رسانه‌هایی بودند که تا امروز از سفر هیات ایرانی به نیویورک با این رییس این هیات گفت وگو کرده‌اند.
اهم سخنان رییس جمهور در این گفت و گو‌ها در ادامه می‌آید.....
 
برای خواندن سخنان رییس جمهور به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...


تاریخ: پنج شنبه 6 مهر 1391برچسب: امروز قيمت دلار در بازار تهران به 2650 تومان رسيده است, در حالي كه بانك مركزي همچنان قيمت دلار مرجع را 1226 تومان اعلام مي‌كند, يورو قيمت هر يورو در بازار تهران 3390 تومان است, اين در حالي است كه قيمت اعلام شده يورو توسط بانك مركزي نيز 1571تومان است, پوند قيمت هر پوند نيز در بازار امروز 4250 تومان است, قيمت مرجع آن را نيز بانك مركزي 1982 تومان اعلام كرده است, درهم قيمت هر درهم امارات 716 تومان است, بانك مركزي نيز اين ميزان را همان 333 تومان اعلام كرده است, فرانك قيمت هر فرانك توسط بانك مركزي امروز 1305 توماني اعلام شده و در بازار تهران نيز روز گذشته قيمت هر فرانك 2680تومان بود, روبل روسيه قيمت هر روبل روسيه توسط بانك مركزي امروز 39 تومان اعلام شد, قيمت هر روبل روسيه نيز روز گذشته در بازار 81 تومان بود, يوان چين قيمت هر يوان چين توسط بانك مركزي 194 تومان و قيمت هر يوان چين نيز روز گذشته در بازار 412 تومان بود, روپيه هند قيمت هر روپيه هند توسط بانك مركزي امروز 22 تومان و روز گذشته قيمت هر روپيه هند روز گذشته در بازار تهران 47 تومان بود, لير تركيه قيمت هر لير تركيه توسط بانك مركزي امروز 683 تومان اعلام شد, اما در بازار قيمت هر لير تركيه روز گذشته در بازار 1460 تومان بود, گفتني است ؛ بر اساس برآورد مسوولان مركز مبادله دارندگان و متقاضيان ارز, نرخ دلار دو درصد زير قيمت بازار آزاد 2386 تومان برآورد شده است, قيمت انواع ارز در اتاق مبادلات ارزي براساس نرخ‌گذاري امروز چهارشنبه بانك مركزي هر دلار 23860 ريال, يورو 30714 ريال, درهم 6496 ريال, لير 13304 ريال, روبل 765 ريال, روپيه 445 ريال, يوان 3783 ريال, ين 307 ريال و بون كره 21 ريال است,,
ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

امروز قيمت دلار در بازار تهران به 2650 تومان رسيده است، در حالي كه بانك مركزي همچنان قيمت دلار مرجع را 1226 تومان اعلام مي‌كند.

يورو

قيمت هر يورو در بازار تهران 3390 تومان است. اين در حالي است كه قيمت اعلام شده يورو توسط بانك مركزي نيز 1571تومان است.

پوند

قيمت هر پوند نيز در بازار امروز 4250 تومان است. قيمت مرجع آن را نيز بانك مركزي 1982 تومان اعلام كرده است.

درهم

قيمت هر درهم امارات 716 تومان است. بانك مركزي نيز اين ميزان را همان 333 تومان اعلام كرده است.

فرانك

قيمت هر فرانك توسط بانك مركزي امروز 1305 توماني اعلام شده و در بازار تهران نيز روز گذشته قيمت هر فرانك 2680تومان بود.

روبل روسيه

قيمت هر روبل روسيه توسط بانك مركزي امروز 39 تومان اعلام شد. قيمت هر روبل روسيه نيز روز گذشته در بازار 81 تومان بود.

يوان چين

قيمت هر يوان چين توسط بانك مركزي 194 تومان و قيمت هر يوان چين نيز روز گذشته در بازار 412 تومان بود.

روپيه هند

قيمت هر روپيه هند توسط بانك مركزي امروز 22 تومان و روز گذشته قيمت هر روپيه هند روز گذشته در بازار تهران 47 تومان بود.

لير تركيه

قيمت هر لير تركيه توسط بانك مركزي امروز 683 تومان اعلام شد، اما در بازار قيمت هر لير تركيه روز گذشته در بازار 1460 تومان بود.

گفتني است ؛ بر اساس برآورد مسوولان مركز مبادله دارندگان و متقاضيان ارز، نرخ دلار دو درصد زير قيمت بازار آزاد 2386 تومان برآورد شده است.

قيمت انواع ارز در اتاق مبادلات ارزي براساس نرخ‌گذاري امروز چهارشنبه بانك مركزي هر دلار 23860 ريال، يورو 30714 ريال، درهم 6496 ريال، لير 13304 ريال، روبل 765 ريال، روپيه 445 ريال، يوان 3783 ريال، ين 307 ريال و بون كره 21 ريال است.




تاریخ: پنج شنبه 6 مهر 1391برچسب: آخرين نرخ‌هاي رسمي و غيررسمي ارز,
ارسال توسط Saied Moosavi Nasab


در لابه‌لاي دفتر تاريخ، پيشينه‌اي از خيانت خانوادگي و فساد اخلاقي در خاندان سلطنتي انگليس باقي مانده‌است كه نه تنها مدعاي اصالت و شرافت اين خاندان را زير سوال برده، بلكه اين سوال را در ذهن هر خواننده تاريخ ايجاد مي‌كند كه " خانداني با اين همه فساد اخلاقي و بي‌تعهدي در خانواده چگونه مي‌توانند، ادعاي وفاداري و تعهد به مردم را داشته باشند؟!"

خاندان سلطنتی و ملكه انگليس كه خانواده خود را مایه افتخار این كشور مي‌دانند و ادعاي اصالت و شرافت خانوادگي آنها همواره در رسانه‌هاي تحت الحمايه اين دربار، گوش فلك را كر كرده است؛ در لابه‌لاي دفتر تاريخ پيشينه‌اي از خيانت خانوادگي باقي گذاشته‌‌اند كه نه تنها.....

 

متن کامل در ادامه مطلب....



ادامه مطلب...


ارسال توسط Saied Moosavi Nasab
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 1941
بازدید کل : 149726
تعداد مطالب : 314
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



Alternative content