با مشخص شدن تهران به عنوان میزبان مسابقات زیر 16 سا آسیا، طلسم ورود بانوان به ورزشگاه های ایرا نیز شکسته شد و علی کفاشیان تلویحا از مجاز بودن حضور زنان روی سکو های ورزشگاه ها در طول این مسابقات خبر داد.


در حالیکه پس از انجام قرعه کشی مسابقات، مسئول برگزاری از لزوم حضور بانوان در ورزشگاه ها خبر داد، کفاشیان هم از تابع بودن نسبت به دستورات کنفدراسیون آسیا سخن گفت.

علي كفاشيان پس از قرعه‌كشي رقابت‌هاي قهرماني زير 16 سال ايران با اشاره به اینکه حدود 4 سال است كه براي كسب ميزباني تلاش مي‌كنيم، اظهار كرد: به هر حال پس از مدت‌ها توانستيم ميزباني رقابت‌هاي آسيايي را بگيريم و بايد تلاش‌مان را بيشتر كنيم تا بتوانيم بازي‌هاي جام ملت‌ها را هم برگزار كنيم. 

رييس فدراسيون فوتبال همچنين در پاسخ به اين پرسش كه آيا با توجه به بين‌المللي بودن اين تورنمنت بانوان نيز مي‌توانند در ورزشگاه اكباتان و دستگردي حضور داشته باشند، مطرح كرد: ما طبق قوانين AFC عمل مي‌كنيم و تابع همان هستيم و تمام تلاش‌مان اين است هر آنچه كنفدراسيون فوتبال آسيا مي‌خواهد را برآورده كنيم. 


به گزارش تابناک به نقل از زندگی، مراسم قرعه کشی رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا در حالی برگزار شد که در پایان این مراسم، شین منگیل، رئیس کمیته مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا تاکید کرد که نباید تبعیضی بین آقایان و بانوان تماشاگر جهت حضور در ورزشگاه‌ها وجود داشته باشد و مسئولان ایران موظفند شرایط لازم را برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها فراهم سازند.»
او در مورد ورزشگاه‌های دستگردی و اکباتان تهران که برای برگزاری این مسابقات در نظر گرفته شده‌‎اند، نیز توضیح کوتاهی می دهد:« این ورزشگاه‌ها برای برگزاری مسابقات زیر 16 سال آسیا خوب هستند اما یکسری مشکلات شامل راه‌های ورودی و نداشتن اتاق‌های کافی وجود دارد که پس از بازدید از این ورزشگاه‌ها مشکلات را به مسئولان فدراسیون فوتبال ایران اعلام کردیم تا هر چه زودتر آنها را برطرف کنند.»



تاریخ: شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:ورود زنان به استادیوم فوتبال آزاد می شود ,
ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

 روز 26 آوریل سال 1986 یکی از بدترین فجایع تاریخ بشری رخ داد که در طی آن نیروگاه اتمی ، چرنوبیل در کشور اوکراین امروزی که در آن زمان جزء اتحاد جماهیر شوروی سابق بود منفجر شده و باعث شده تا تشعشعات اتمی تا فاصله زیادی از این نیروگاه پخش شود. دولت شوروی سابق در چند سال باقی مانده از حیات خود سعی کرد تا به هر نحو ممکن بر روی این حادثه سرپوش بگذارد و تقریبا هیچ گونه اطلاع رسانی و یا شفاف سازی را در مورد آن انجام ندهد.

 




تاریخ: شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:عکسهایی که عکاسان خود را کشتند ,
ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

 پدیده برخورد کشتی با نهنگ ها یکی از موارد غم انگیز در طبیعت است که سالانه باعث قربانی شدن تعداد زیادی از نهنگها می شود. در یکی از جدیدترین این حادثه ها که در نزدیکی سواحل "سریلانکا" رخ داده است یک نهنگ از نژاد "آبی" از ناحیه دم با بخش جلوی یک کشتی برخورد کرده است و باعث شده است تا این بخش از بدن این نهنگ به شدت مجروح شود.

تصاویر مربوط به این نهنگ توسط غواصی به نام "تونی وو" تهیه شده است. او می گوید: به احتمال زیاد این نهنگ شب قبل از عکس برداری برای هواگیری به سطح آب آمده بوده است و در آن زمان با کشتی برخورد کرده است. دیدن این نهنگ بزرگ و زیبا در این شرایط بسیار ناراحت کننده است.

مسئله این است که نهنگ ها با وجودی این که یکی از بزرگترین ساکنان دریا هستند اما با وجود این در مقایسه با کشتی های بزرگ باربری توانی ندارند و در صورت برخورد آسیب شدیدی می بینند. متاسفانه به دلیل این که ضربه حاصل از این برخورد در کشتی احساس نمی شود آمار دقیقی از تعداد این برخوردها و نهنگهایی که به این دلیل قربانی می شوند وجود ندارد.

آبهای منطقه اقیانوس هند از جمله مناطقی است که تعداد زیادی از نهنگها در آن زندگی کرده و یا از آن به عنوان مسیر مهاجرت بهره می برند و در عین حال این اقیانوس یکی از شلوغ ترین مسیرهای دریایی در جهان است که در طول شبانه روز تعداد زیادی کشتی با وزن و سرعت زیاد در آن در حال رفت و آمد هستند. وال مورد نظر بر اثر این ضربه جان خود را از دست داد./ ق پ
 




تاریخ: شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:عاقبت برخورد نهنگ با کشتی +عکس ,
ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

 گربه ها از جمله حیواناتی هستند که هم در جوامع انسانی زندگی می کنند و هم حیوانات هم نژاد آنها در دنیای وحش به عنوان موجوداتی شکارچی و خطرناک شناخته می شوند. توضیح و تشریح خانواده گربه سانان امری است بسیار تخصصی و طولانی که باید گفت از علم این قلم و حوصله این مکان خارج است. در این مطلب قصد داریم تا شما را با 5 گونه از عجیب ترین گربه های موجود در جهان آشنا کنیم.

گربه فنجانی پارسی
نژاد گربه های پارسی و یا به عبارتی ایرانی از جمله نژاد های بسیار معروف گربه در جهان است. اخیر گونه ای خاص از این گربه با تغییراتی ژنتیکی به وجود آمده است که به اندازه یک فنجان چای است. این گونه از گربه در کشورهای اروپایی و آمریکایی از محبوبیت بالایی برخوردار شده است و در آپارتمانهایی که دارای محدودیتهایی برای نگاهداری حیوانات خانگی هستند از این گربه ها استفاده می شود.

Munchkin
این گونه از گربه دارای یک مشخصه خاص بوده و آن هم پاهای کوتاه این گونه است. در این گونه به دلایل ژنتیک آن سر بزرگ و پاها کوچک هستند اما این مسئله به هیچ وجه بر روی توانایی دویدن و جست و خیز این گربه تاثیری ندارد. البته باید گفت بچه گربه ای که حاصل دو نسل از این گربه باشد به احتمال زیاد می میرد.

Pixie-Bob
این گونه یکی از بزرگترین گونه های گربه اهلی در جهان است. شاید یک نگاه به او شما را به یاد گربه وحشی در جنگل بیاندازد اما باید بگوییم که این گوئه از گربه اهلی بوده و برخلاف ظاهر بزرگش بسیار آرام است. حتی می توان گفت این گونه از گربه به خیلی کم صدای مورد علاقه گربه ها یعنی "میو میو" را نیز به وجود می آورد.

Minskin
ل=این گونه از گربه ها حاصل پیوند ژنتیک گونه " Munchkin" با سایر گونه های گربه ها است. همان گونه که در بالا هم در مورد آن توضیح داده شد این گونه دارای مشکلات و خواص ژنتیکی است که بر اساس آن در صورت عدم ترکیب با سایر ژنها از بین می رود. این گونه اولین بار در سال 2000 میلادی به دنیا آنده است و تا سال 2005 میلادی 50 عدد از آنان وجود داشته است.

Sphynx
این گونه که به "بی موی کانادایی" نیز مشهور شده است یکی از نایاب ترین انواع گربه در جهان است. در سال 1967 یک گربه مادر از این نژاد به همراه دو بچه گربه کوچک از این نژاد از کانادا به انگلستان منتقل شدند و در آنجا به تکثیر و رشد ادامه دادند. این گونه بدون مو و یا پشمی به دنیا می آید و بسیاری فکر می کنند که در طول زندگی هم این گونه بدون مو است. اما باید گفت که لایه نازکی از مو بدن این گونه را پوشانده است. ان گونه از گربه معمولا هفته ای یک بار حمام می کند و معمولا چربی موجود در بدن این جانور بر روی پوست آن جمع شده و خیلی به موهای آن جذب نمی شود. در صورت لمس این جانور امکان به وجود آمدن پیامدهایی همچون بروز حساسیت نیز وجود دارد./ ق پ
 




تاریخ: شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:عجیب ترین گربه های جهان +عکس ,
ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

  نیروهای مسلح در هر کشوری ضامن استقلال و آزادی آن کشورها هستند و وجود آنها برای حفظ این اصول در هر کشوری لازم و ضروری است. اما بعضی از کشورها نیز هستند که در این زمینه به داشتن تنها یک نیروی پلیس اکتفا کردند و عمدتا با کشورهای دیگر قرارداد دفاعی دارند. دلایل مختلفی مثل مساحت بسیار کم و یا کمبود جمعیت از جمله دلایل این تصمیم ها است. در این مطلب شما را با تعدادی از کشورهای بدون ارتش در دنیا آشنا می کنیم.

جزایر سلیمان 
این جزیره در اقیانوس آرام مجموعه از جزایر است که سالهای بسیار دور تحت کنترل نیروهای انگلیسی بوده است و آنها وظیفه دفاع از این جزیره را به عهده داشتند. در سال 1976 جزایر سلیمان توانست تا برای خود یک حکومت مستقل تشکیل دهد و تا سال 1998 وضعیت پایداری در این کشور حاکم بود. از آن سال به بعد و تا سال 2006 موجی از درگیری و هرج و مرج این کشور را فرا گرفت و باعث شد تا نیروهای نظامی دو کشور نیوزلند و استرالیا در این کشور دخالت نظامی کنند. از آن زمان تاکنون این مجموع الجزایر دارای یک نیروی پلیس است و در صورت درگیری نظامی از حمایت استرالیا برخوردار می شود. تصویر بالا مربوط به زمان جنگ دوم جهانی و حضور نیروهای انگلیسی در این جزیره است.

کاستاریکا
پس از پایان جنگ داخلی این کشور در سال 1948 میلادی ژوزف فیگورس فرر دستور داد تا ارتش این کشور منحل شود. در جنگ داخلی این کشور چیزی در حدود 2 هزار نفر کشته شدند. امروزه کاستاریکا دارای یک نیروی پلیس است که وظیفه اعمال قانون ، کنترل مرزها و مبارزه با جرایم سازمان یافته را به عهده دارد. در صورتی که این کشور مورد حمله قرار گیرد بر اساس قراردادهای دفاعی می تواند از پشتیبانی 21 کشور در کل قاره آمریکا به مانند ایالت متحده ، شیلی و یا کوبا بهره مند شود.

آندورا
این کشور بسیار کوچک در قاره اروپا که چیزی بیش از 300 کیلومتر مربع مساحت دارد از سالهای اولیه قرن بیستم تنها دارای یک نیروی پلیس بوده است. در طول سالهای مختلف این کشور دارای یک ارتش سمبلیک چند ده نفره بوده است و بیشتر دو کشور فرانسه و اسپانیا وظیفه دفاع از این کشور کوچک اروپایی را به عهده دارند. این کشور در حال حاضر دارای یک ارتش ملی سمبلیک به استعداد 240 نفر است که بیشتر وظیفه پلیس را به عهده دارند و علاوه بر اسپانیا و فرانسه سازمان پیمان آتلانتیک شمال ناتو نیز از این کشور حفاظت می کند.

گرانادا
این کشور کوچک در آمریکای مرکزی در دهه 80 میلادی شاهد تهاجم نظامی آمریکا به این کشور و سرنگون کردن دولت کمونیست آن بود. از آن تاریخ به بعد این کشور تنها دارای یک نیروی پلیس است که وظیفه اعمال قانون را در این کشور به عهده دارد. در صورتی که این کشور مورد تهاجم واقع شود بیشتر بر روی کمک نظامی ایالات متحده حساب می کند.

جزایر مارشال
این کشور که به عنوان کامل " جمهوری جزایر مارشال " شناخته می شود در میانه اقیانوس آرام قرار دارد و از سال 1979 میلادی توانسته است استقلال خود را از آمریکا بدست آورد. این کشور دارای یک نیروی پلیس است و در برابر اجازه تاسیس مراکز آزمایش موشکی و اتمی به آمریکا از پشتیبانی نظامی این کشور برخوردار شده است.

لیختن اشتاین
این کشور از قرن نوزدهم به دلیل مشکلات مالی فاقد ارتش است. در سالهای پس از جنگ دوم جهانی این کشور به دنبال این رفت که برای خود ارتش را به وجود آورد اما باز هم به دلیل مشکلات مالی موفق به این کار نشد. در حال حاضر این کشور دارای یک نیروی پلیس است که وظایف مربوط به اعمال قانون را در این کشور بر عهده دارد. در صورت بروز جنگ در این کشور لیختن اشتاین از سوئیس پشتیبانی خواهد شد.

واتیکان
این کشور بسیار کوچک در قلب رم پایتخت کشور ایتالیا محل سکونت پاپ، رهبر کاتولیکهای جهان است و زمانی به عنوان مرکز قدرت در اروپا شناخته می شد. پاپ به صورت سنتی و تا دهه 1970 میلادی دارای نیروی نظامی بود که در آن سالها توسط پاپ ژان پل دوم منحل شدند. در حال حاضر نیرویی با عنوان گارد سوئیسی در واتیکان حضور دارد که وظیفه پلیس گونه را در این کشور به عهده دارد. حفظ امنیت بیرونی واتیکان به عهده کشور ایتالیا است./ ق پ
 




تاریخ: شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:آشنایی با کشورهای بدون ارتش ,
ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

  دویدن چه به صورت یک ورزش سبک برای حفظ سلامتی و تناسب اندام و چه به شکل حرفه ای و برای شرکت در رقابت های ورزشی یکی از قدیمی ترین و اصلی ترین ورزش های موجود در جهان است. شاید در نگاه اول تصور کنیم که این ورزش بسیار ساده است و نیاز به برنامه ریزی آنچنانی و دقت در مسائل ریز را نداشته باشد. این تفکر بسیار غلط است و می تواند در هنگام تمرین و ورزش کردن شما را با مشکلات زیادی رو به رو کند. متاسفانه بسیاری از ورزشکاران جوان که از روحیه مناسب و در عین حال یک غرور کاذب برخوردار هستند این اشتباهات را مرتکب می شوند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با 6 مشکلی که ممکن است برای بسیاری از این گروه از دوندگان پیش بیاید آشنا کنیم.

انتخاب کفش مناسب
کفش به عنوان پوشش پا نقش مهمی در هنگام دویدن دارد. بسیاری از افرادی که به صورت روزانه می دوند از انواع مختلفی از کفش های ورزشی برای این منظور استفاده می کنند. فراموش نکنیم که با توجه به سطحی که می خواهیم بر روی آن بدویم، یا تغییرات به وجود آمده در اندازه پا بایستی کفش را انتخاب کنیم. انتخاب صحیح کفش ورزشی به ما کمک می کند تا به راحتی بدویم و احتمال مصدومیت را نیز کاهش می دهد.

بی هدف بودن 
در هنگام دویدن شما باید یک هدف را برای خود مشخص کنید. هدف شما از دویدن تناسب اندام و حفظ سلامتی است و یا اینکه می خواهید برای شرکت در یک مسابقه ورزشی آماده شوید؟ این مسئله به شما انگیزه می دهد و ذهن و در عین حال جسم شما را برای ورزش کردن آماده می کند. در زمانی که شما هدف خاصی را دنبال نمی کنید از انگیزه کافی نیز برخوردار نخواهید بود و به احتمال زیاد پس از مدتی دویدن را کنار می گذارید.

حجم زیاد تمرین در آغاز
تعدادی از دوندگان در زمانی که تازه شروع به دویدن کردند بدون توجه به برنامه تمرینی خود به میزان مسافتی که می دوند می افزایند. این افراد در ذهن خود به شکل مرتب مسافت ها را افزایش می دهند و این اقدام فشار بسیار زیادی را به سیستم عصبی و همچنین جسم شخص وارد می کند.

وسایل الکترونیکی
استفاده از وسایل ارتباطی و الکترونیکی در هنگام دویدن یکی از اشتباهات بزرگ است. تصور کنید که شما تلفن همراه خود را در زمان دویدن به همراه دارید و این تلفن زنگ می خورد به ناگاه تمام حواس شما به آن پرت می شود. در این وضعیت ضربان قلب شما تغییر می کند و ممکن است که به طور کل از جریان تمرین خارج شوید.

تنوع در تمرینات
در صورتی که شما در زمان دویدن از تنوع در تمرینات خود برخوردار نباشید پس از مدتی بدن شما به یک شکل خاص از تمرین عادت می کند و دیگر نمی توانید تناسب اندام خود را با آن گونه از تمرین حفظ کنید. البته فراموش نکنید که هر گونه تغییر در تمرینات و نحوه دویدن بایتسی با نظر یک مربی یا شخص متخصص صورت بگیرد.

تمرین در هنگام آسیب دیدگی
یکی از بزرگترین وخطرناک ترین اشتباهاتی که هر شخصی می تواند مرتکب شود این است که در حالی که دچار آسیب و یا مصدومیتی شده است به تمرین ادامه دهد. این مسئله می تواند مشکلات و عوارض جبران ناپذیری را برای شما به همراه داشته باشد. فراموش نکنید که اصلی ترین درمان برای شما در زمان آسیب دیدگی استراحت کامل و پیروی از دستورات پزشک است./ ق پ




تاریخ: شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:6 هشدار به دوندگان جوگیر ,
ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

  بیشتر شهاب‌هایی که در آسمان دیده می‌شوند از نقطه خاصی در فضا نمی‌آیند، بلکه از ذرات ریز بین ستاره‌ای به وجود آمده و به طور پراکنده در فضا پخش شده‌اند. رصد اینگونه شهاب‌ها کاملا تصادفی است و زمان وقوع آنها نیز قابل پیش بینی نیست.

 

زمانی که زمین ار میان توده‌ای از ذرات فضایی عبور کند، بارش شهابی رخ می‌دهد و چون در اثر این عبور ذرات زیادی با جو زمین برخورد می‌کنند، در زمانی کوتاه، تعداد زیادی شهاب قابل مشاهده است.

 

این ذرات در مدارهای موازی و نزدیک به هم دور خورشید می‌گردند و با عبور زمین از میان آنها و برخورد آنها با جو زمین، ما تصور می‌کنیم که آنها از یک نقطه سرچشمه می‌گیرند. این نقطه را کانون بارش یا نقطه نور باران می نامند.

 

نامگذاری شهاب باران‌ها بر اساس مکان کانونی آنها صورت می‌گیرد. به عنوان مثال: شهاب باران اسدی، بارش شهابی برساوشی و ...

 

شروع بارش، زمان ورود زمین به توده ذرات، اوج بارش، زمان رسیدن زمین به بخش متراکم شهاب‌ها و زمان پایان بارش هم هنگام خروج زمین از توده ذرات است.

 

در هر سال چندین بارش شهابی رخ می‌دهد که هر کدام در قسمت خاصی اتفاق می‌افتد.

 

*منشا بارش‌های شهابی

منشاء بسیاری از بارش های شهابی، دنباله دارها هستند. این صخره‌های یخی با حرکت خود ذرات ریزی به جا می‌گذارند. با نزدیک شدن دنباله دار به خورشید تعداد ذرات به جا مانده افزایش می‌یابد. بنابراین مدار دنباله دار مملو از ذراتی می‌شود که با همان سرعت دنباله دار و تقریبا" در همان مدار به دور خورشید می‌گردند.

به دلیل حرکت متناوب زمین به دور خورشید، سیاره ما در زمان مشخصی از سال به نزدیکی مدار دنباله دار می‌رسد و با برخورد به این ذرات بارش شهابی رخ می‌دهد.

بارش‌های شهابی هر سال تکرار می‌شوند. مثلا، هر سال در بیستم مرداد، زمین از میان توده‌ای از ذرات، که از دنباله دار سویفت-تاتل به جای مانده عبور می‌کند و بارش شهابی بر ساوشی رخ می‌دهد. بارش برساوشی زیباترین و غنی‌ترین بارش شهابی است.

 

*برخی بارش‌های شهابی مشهور عبارت‌اند از:

بارش شهابی اسدی (26 آبان)
بارش شهابی جباری (30 مهر)
بارش شهابی جوزائی (23 آذر)
بارش شهابی برساوشی (20 مرداد)
بارش شهابی ثوری شمالی (22 آبان)
بارش شهابی شلیاقی ( 2 اردیبهشت)
بارش شهابی دب اصغری (2 دی)
بارش شهابی ربعی (13 دی)
بارش شهابی اتا دلوی (15 اردیبهشت)

 

*رصد شهاب باران

اختر شناسان بارش‌های شهابی را با روش های مختلف از قبیل رصد مرئی، رادیویی با تصویربرداری ویدئویی و حتی با تلسکوپ (در برخی از بارش‌های کم شمار)رصد می‌کنند. یکی از رایج ترین و کم هزینه ترین روش‌ها، رصد مرئی است، یعنی تماشای مستقیم شهاب‌ها که به یکی از علاقمندی‌های اصلی منجمان آماتور امروز تبدیل شده است./ح

 




تاریخ: شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:بارش شهابی چیست؟ ,
ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

 سید مسعود میر کاظمی متولد 1339، متاهل و دارای مدرک دکترای صنایع است.

وي وزير بازرگاني دولت نهم بود و براي مدتي نيز بعنوان وزير نفت در كابينه دهم محمود احمدي نژاد فعاليت كرد.

ميركاظمي در انتخابات مرحله اول نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي با 585228 رای توانست اعتماد بالاي مردم تهران را براي ورود به بهارستان جلب كند.

وي فارغ التحصيل کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت و همچنين دکترای همين رشته از دانشگاه تربیت مدرس است.

 

*** از سوابق کاری ميركاظمي مي‌توان به اين موارد اشاره كرد:

 

1- حضور فعال در عرصه های فرماندهی و مدیریت دفاع مقدس

2- رییس مرکز بررسی سیستم‌ها و افزایش بهره وری

3- معاون پژوهش و آموزش دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه امام حسین (ع)

4- قائم مقام رییس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه امام حسین (ع)

5- رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان اتکا وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

6- مشاور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

7- رییس مرکز مطالعات و پژوهشهای لجستیکی

8- رییس مرکز مطالعات بنیادی

9- مدیر نمونه سال 1379 جشنواره شهید رجایی در وزارت دفاع

10- رییس دانشگاه شاهد

 

*** فعالیت های آموزشی و پژوهشی وي نيز به اين شرح است:


1- عضو هیات علمی دانشگاه

2- مدرس دانشگاههای امام حسین (ع) ، علم و صنعت، امام صادق ، شاهد، در مقاطع کارشناسی، کارشناس ارشد و تحصیلات تکمیلی

3- دبیر علمی دومین کنفرانس ملی نگهداری و تعمیرات

4- دبیر علمی سومین کنفرانس ملی نگهداری و تعمیرات

5- موسس انجمن لجستیک ایران

6- موسس انجمن تحقیق در عملیات

7- سردبیرفصلنامه‌های فرآد و مدیریت تحقیقات دفاعی

8- دبیراولین کنفرانس ملی لجستیک و زنجیره تامین

9- تالیف تعدادی زیادی مقاله در زمینه سازمانهای چابک ، ناب، نگرشهای نوین لجستیکی ، زنجیره های تامین، نگهداری و تعمیرات

10- ارایه سمینارهای علمی – تخصصی در زمینه های مختلف

11- راهنمایی و مشاوره تعداد زیادی پایان نامه دانشجویی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد

12- مدیریت پروژه های مختلف صنعتی و خدماتی در زمینه‌های صنعت ، روغن ، صنعت قند ، پتروشیمی ، ماشین‌آلات مجتمع مس سرچشمه و هواپیمایی.

 

*** ميركاظمي اين فعالیت ها و سوابق مدیریتی و اجرایی را در كارنامه خود ثبت كرده است:


1- مسئول برنامه ریزی پشتیبانی فنی دفاع مقدس از سال 60 تا 67

2- رییس مرکز بررسی سیستم ها و افزایش بهره وری از سال 68 تا 72

3- معاونت پژوهش دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه امام حسین (ع) از سال 72 تا 75

4- قائم مقام رییس دانشکده فنی و مهندسی دانشگام امام حسین (ع) از سال 75 تا 76

5- مدیر عامل سازمان اتکا وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از سال 76 تا 80

6- مشاور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از سال 80 تا 82

7- رییس مرکز مطالعات و پژوهشهای لجستیکی از سال 79 تا کنون

8- رییس مرکز مطالعات بنیادی سپاه از سال 81 تا 83

9- مدیر نمونه سال 1379 جشنواره شهید رجایی در زمان تصدی سازمان اتکا

10- رییس دانشگاه شاهد از سال 83 تا کنون

 

*** سوابق علمی، آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی ميركاظمي از اين قبيل است:


1- عضو هیئت علمی دانشگاه با رتبه استادیاری

2-مدرس دانشگاههای امام حسین (ع)، علم و صنعت امام صادق در مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی

3-دبیر علمی دومین کنفرانس ملی نگهداری و تعمیرات

4- دبیر سومین کنفرانس ملی نگهداری و تعمیرات

5- رئیس انجمن لجستیک ایران

6-مؤسس انجمن تحقیق در عملیات

7- سردبیر فصلنامه فرآماد

8- سردبیر فصلنامه مدیریت تحقیقات دفاعی

9- دبیراولین کنفرانس ملی لجستیک و زنجیره تأمین

10- تألیف تعداد زیادی مقاله در زمینه سازمانهای چابک ، ناب ، نگرشهای نوین لجستیکی ، زنجیره های تأمین نگهداری و تعمیرات و ....

11- ارائه سمینارهای علمی – تخصصی در زمینه های مختلف و انجام سخنرانیهای علمی در زمینه مدیریت تحول

12- مدیر پروژه‌های مختلف صنعتی و نظامی در زمینه های صنعت روغن ، صنعت قند ، پتروشیمی ، ماشین آلات مجتمع مس سرچشمه و معاونت بازرگانی هواپیمایی

13- نظارت بیش از 100 پروژه تحقیقاتی طی بیست سال گذشته در زمینه طراحی سیستم‌ها.

/س2

 




تاریخ: شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:وزير نفتي كه نماينده مجلس شد ,
ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

 1- "ديويد کامرون" نخست وزير انگليس که طي ماههاي اخير با توجه به فشارهاي ناشي از بحران اين کشور همين قدرعصباني است.



2- "ترزا مي"، وزير کشور دولت ديويد کامرون



3- "اريک پيکلز"، وزير جوامع دولتهاي محلي انگليس



4- "توني بلر"، نخست وزير پيشين انگليس



5- "مارگارت بکت"، اولين وزيرامور خارجه زن در انگليس



6- "کنت کلارک"، سياستمدار محافظه کار انگليسي



7- "پيتر مندلسون"، سياستمدار انگليسي


8- "جان پرسکات"، معاون نخست وزير پيشين انگليس



9- "جورج ازبورن"، وزير دارايي انگليس



10-"ويليام هیگ"، وزير امور خارجه انگليس



11- "گوردون براون"، پنجاه و دومين نخست وزير انگليس



12- "بوريس جانسون"، شهردار لندن




ارسال توسط Saied Moosavi Nasab

 متيو فاكس بازيگر سريال تلويزيوني لاست به اتهام رانندگي در حالت مستي در ايالت اورگي بازداشت شد.

براساس اين گزارش، اين اتفاق در ميان بازيگران آمريكايي به يك رويه عادي تبديل شده و ليست بلند بالايي از اين جنس بازيگران به دليل شرب خمر در زمان رانندگي بازداشت شده اند.

نيكلاس كيج

ليندسي لوهان

مل گيبسون

آرنولد شوارتزنگر

رابين ويليامز

 




تاریخ: شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:تصاويري از هاليوودي هاي بازداشتي ,
ارسال توسط Saied Moosavi Nasab
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 2587
بازدید کل : 152368
تعداد مطالب : 314
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



Alternative content